CE Oltenia a schimbat strategia de vânzare a energiei
CE Oltenia a schimbat strategia de vânzare a energiei
Ultra - Scurte24 iulie 2013

CE Oltenia a schimbat strategia de vânzare a energiei, în speranța că va reuși să obțină contracte bilaterale. Efectul nu a întârziat să apară, astfel că gigantul energetic a vândut, ieri, două pachete de energie cu 184 de lei pe MWh.
„Noi am scos nişte pachete cu 175 de lei pe o lună de zile, dar problema e că nu s-a găsit cumpărător. În schimb am vândut două pachete până la sfârşitul anului, la preţul de 184, unul de 20 unul de 50 de MWh“, a declarat Aurel Medinţu, șeful Diviziei Energie.
Acesta a menționat că, deși nu a scăzut costul pe MWh, s-a hotărât să scadă preţul pentru a intra în piaţă, mai ales că, în final, preţul va trece de 200 de lei, calculând şi serviciile de sistem.
„Nu a scăzut costul, am schimbat puţin strategia. Vindem mai ieftin pentru că în final preţul pe MW va fi tot de 200 şi ceva de lei“, a explicat directorul de la Energie.
Până acum, conducerea CEO a încercat să încheie contracte decât în condiţii de eficienţă, adică cu peste 190 de lei, atât cât este preţul reglementat pe megawatt. Detalii, aici.

    Adaugă un comentariu

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *