Șoc și groază! DOBITOCII plătiți să promoveze Târgu Jiul habar n-au că Ministerul Turismului a lansat un clip de promovare a … Târgu Jiului!
Șoc și groază! DOBITOCII plătiți să promoveze Târgu Jiul habar n-au că Ministerul Turismului a lansat un clip de promovare a … Târgu Jiului!
Investigatii22 ianuarie 2019
Ministerul Turismului a lansat marți, 08 ianuarie a.c., un clip de promovare a orașului Târgu Jiu, ca destinație culturală și de city break.

Deși ne-am obișnuit ca instituțiile publice din Târgu Jiu să nu facă nimic pentru promovarea orașului lui Brâncuși, de data aceasta nici unul dintre sutele de angajați ai Centrului Național de Informare și Promovare Turistică ”Constantin Brâncuși”, ai Centrului de Cercetare, Documentare și Promovare ”Constantin Brâncuși” și  ai Primăriei Târgu Jiu nu a aflat nimic despre lansarea clipului respectiv și nimeni nu a suflat o vorbă pe acest subiect. Este o dovadă irefutabilă că aceste instituții consumă inutil bani publici și că sunt populate cu proști, cu nesimțiți și cu iresponsabili. Deși clipul respectiv a făcut deja mii de vizualizări pe facebook, niciunul dintre consilierii personali ai primarului Marcel Romanescu nu l-a văzut și nu l-a preluat, cu toate că este vorba chiar despre … Târgu Jiu. Nici viceprimarul Adrian Tudor, care este plătit, printre altele, să coordoneze acțiunile de promovare a orașului, n-a aflat de existența clipului de promovare a Târgu Jiului.

Potrivit comunicatului oficial emis de ministrul Turismului, Bogdan Trif, „clipul va contribui la creșterea notorietății României ca destinație turistică competitivă în privința turismului cultural. Acesta va fi prezentat în cadrul evenimentelor internaționale, precum și prin intermediul unor campanii publicitare și de marketing care vor duce la conturarea României ca destinație pentru pasionații de turism cultural și pentru turiștii care preferă experiențele de tip city-break”.

Clipul propune șapte destinații culturale și de city break: Târgu Jiu, Alba Iulia, Sibiu, Constanța, Iași, Timișoara și București. Autoritățile locale din Târgu Jiu, fiind cufundate într-un somn de veci, sunt singurele care n-au aflat despre lansarea acestui clip, care privește direct orașul nostru.

Principala instituție care ar trebui să se ocupe de promovarea Târgu Jiului este Centrul Național de Informare și Promovare Turistică ”Constantin Brâncuși”, la conducerea căruia senatorul Florin Cârciumaru l-a numit pe Andi Popescu, fotograful PSD-ului, o persoană fără niciun fel de pregătire în domeniu care și-a luat diplomele necesare ocupării funcției de director abia după instalarea pe post.

Instituția e populată exclusiv cu clientelă PSD. Un clip care o prezintă pe soția consilierului local PSD Constantin Ștefan, în imposibilitatea de a lega două cuvinte în limba română, din poziția de ghid, a făcut peste 100.000 de vizualizări pe facebook, șocând întreaga Românie.

Totuși, primarul PNL Marcel Romanescu, într-un an și jumătate ca primar, n-a mișcat niciun pai și n-a făcut absolut nimic pentru optimizarea acestor instituții. Chiar în aceste zile, fotograful PSD-ului și soția consilierului local PSD Constantin Ștefan primesc calificative de ”FOARTE BINE”, pentru prestația lor profesională care a fost anul trecut fix ca în aceste zile: inexistentă.

Înainte de a scrie acest articol am consultat site-urile instituțiilor nominalizate și paginile de facebook ale persoanelor la care m-am referit. Niciunul dintre cei plătiți să promoveze Târgu Jiul n-a aflat și n-a scris nimic despre clipul de promovare a Târgu Jiului.

    Adaugă un comentariu

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *