Carpatica Asig S.A. Târgu-Jiu emite poliţe de înşelăciune
Carpatica Asig S.A. Târgu-Jiu emite poliţe de înşelăciune
Investigatii21 aprilie 2011

Un autoturism asigurat aşteaptă de patru luni să fie reparat!

Un târgujian aşteaptă din decembrie 2010 ca reprezentanţii Carpatica Asig SA Târgu-Jiu să-şi onoreze obligaţiile angajate printr-o poliţă de asigurare şi să repare un autoturism avariat într-un accident rutier.

Persoana vinovată de producerea accidentului deţinea asigurare la Carpatica Asig SA Târgu-Jiu. Rămas cu poliţa de asigurare în braţe şi cu autoutilitara marca „Citroen Jumper” lovită, proprietarul acesteia a trecut pragul societăţii de asigurare cu patru luni în urmă. Reprezentanţii acesteia i-au diagnosticat autovehiculul, ocazie cu care au constatat că se impune achiziţia unei piese ce urma a fi schimbată.
Din păcate, nici în momentul de faţă victima acestei înşelăciuni nu poate şti cu certitudine când va beneficia din nou de maşina aflată în proprietatea sa.

Inspectorul de daune Dobre minte

„Nu pot să vă dau mai multe lămuriri. Pur şi simplu nu pot. Ştiu despre ce e vorba. Dosarul este în lucru, se repară maşina”, spune inspectorul de daune Cristian Dobre. Numai că reparaţia durează aşa mult de parcă ar fi vorba de un vapor. În plus, tipul de la asigurări are un tupeu imens, minţind fără jenă atunci când spune că „se repară maşina”, în condiţiile în care nici nu a fost demarată repararea autoturismului. Văzând că Dobre se pierde, intervine în discuţie şi jurista Carpatica Asig SA, care citează din cărţi cum că „societatea de asigurări are la dispoziţie 90 de zile să facă cercetări cu privire la cauza producerii accidentului; suntem în termenul legal”. După ieşirea juristei din scenă, reintră Dobre care, în aceeaşi notă mincinoasă, susţine că „reparaţia este în curs de finalizare, mai durează câteva zile”.

Minciuna Carpatica Asig SA are picioare scurte

La scurt timp, Cristian Dobre vine cu o altă variantă. După ce declarase, în prealabil, că „reparaţia e în curs de desfăşurare”, îşi revizuieşte poziţia, spunând că „este un dosar mai deosebit, nu se prea găsesc piese. E vorba de un stâlp care nu vine. Trebuie să se comande pe extern. Nu putem să comandăm tot chenarul pentru o bucată mai mică”. Altfel spus, societatea se spală pe mâini şi dă din colţ în colţ atunci când se pune problema să-şi respecte clauzele contractuale. Deprinşi cu minciuna, cei de la Carpatica Asig SA, prin vocea inspectorului de daune, susţin că „undeva, pe luni, este gata, trebuia să fie gata de lunea trecută, dar a intervenit o întârziere la livrare”.

Ce zic cei de la service

Dan Olaru, şeful atelierului de reparaţii de la Service IATSA Târgu-Jiu, spune, din capul locului, că n-au niciun interes să-şi lase clienţii să aştepte, susţinând că îi aşteaptă pe oameni „ca pe pâinea caldă”. Cât priveşte autoutilitara ce trebuia reparată pe asigurarea Carpatica Asig SA, Olaru afirmă că „stă la service, dar nu e deschis deviz şi nici comandă. E vorba de un stâlp pe partea dreaptă. Stâlpul acesta trebuie să mi-l aducă şi noi ne apucăm de treabă. Din acel moment durează maxim patru zile lucrătoare. Atâta timp cât eu n-am piesa, cu ce să mă apuc de lucru?!” În aceste condiţii, atât Dumitru Condulescu, şeful Service IATSA Târgu-Jiu, cât şi şeful de atelier Dan Olaru, spun că responsabilă de prejudiciul adus clientului este nimeni alta decât firma de asigurări.

4 COMENTARII
  • eu 22.04.2011 la ora 10:07 am
    Doamne oameni buni tocmai la IATSA s-a gandit clientul sa duca masina sau este impusa de societatea de asigurari. Din cat stiu eu IATSA era cu daewoo mai nou s-a reprofilat ? Vai de mine toata lumea e experta si in masini straine mai nou . Deci IATSA este o hala care tinea de fostul si raposatul daewoo si acum face CITROEN JUMPER si inca ceva nu e vorba de o bucatica este vorba de tot panoul de spate dupa cate vad eu din imagini iar cel de la asigurari este incompetent si chiar neavizat ai propun un curs de specializare ca e la pamant. Iar IATSA tg-jiu mi se pare mie ca sunt cam pe mana asa ca domnul cu citroenul jumper ai propun sa isi ia masina de la IATSA si sa o duca la REPREZENTANTA
  • MADALIN 22.04.2011 la ora 12:49 pm
    Pai la IATSA ca altii nu accepta sa repare CARPATICA. Sunt "fericitul" pagubit intr-un accident cu un asigurat Carpatica. Masina mea de serviciu, din fericire, era pe loc iar dupa accident se afla la o departare de inca o masina. Dupa 30 de zile de la intocmirea dosarului, super inspectorii de daune de la Sibiu caci acolo este marele sediu al marei companii de asigurari ne-au dat un verdict cat se poate de corect. DAUNE NECOMPLEMENTARE. Mai pe intelesul tuturor masinile acelea nu s-au intalnit niciodata. Competentii de la CSA m-au intrebat daca masina are casco fiind o masina de DRIVE TEST. I-am spus ca nu are nici o relevanta acest lucru moment in care doamna m-a intrebat sec: "daca face cineva accident cu ea ce faceti ii luati caii de la bicicleta?". Fiti convinsi ca nu s-a rezolvat nici acum accidentul fiind undeva la sfarsitul lui 2009. Cred ca daca mi-ar lovi cineva masina personala si ar avea RCA la Carpatica pur si simplu i-as rupe gatul.
  • SeeL 28.04.2011 la ora 23:41 pm
    Cunosc o situatie exacta cu privire la un alt accident soldat cu o persoana decedata si una spitalizata. Persoanei pagubite i s-au acordat daune totale. Dupa cateva luni de minciuni, persoana in cauza a apelat la instanta.
  • victor 21.12.2011 la ora 20:15 pm
    ...ma aflu in aceeaasi siituatie,astept de aprox 2 luni ca aceasta asigurare de ''rahat'' sa imi bage masina in service,un volvo xc90 cu o paguba aprox de 3500 euro,....la fel d-nul Cristi ma duce cu vorba de la inceput ca sa stau linistit ca nu dureaza mai mult de 7-8 zile,...dar in sfarsit am decis sa o fac pe cheltuiala proprie ,urmand ca dupa sa merg in instanta pt a-mi recupera banii...,la fel sfatuiesc pe toti cei care au probleme cu Carpatica ,sa nu se lase inselati caci altfel vor ajunge la timpi foarte lungi chiar mai mari decat speta de mai sus.
Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.