Exclusiv: Ovidiu Popescu a acceptat să devină noul Buliga
Exclusiv: Ovidiu Popescu a acceptat să devină noul Buliga
OpiniiPovara Brâncuşi8 octombrie 2010

Deşi conduce Târgu Jiul de 10 ani, Florin Cârciumaru n-a înţeles până astăzi că este primarul oraşului lui Brâncuşi. După ce a pierdut foarte mult, în timp, la capitolul imagine, pentru că l-a lăsat pe Brâncuşi în grija unor persoane ca Teodora Ciobanu şi Sorin Lory Buliga, care nu aveau nicio legătură cu domeniul – de unde gafele pe bandă rulantă, multe de nereparat, şi ştergerea oraşului de pe harta turistică a României – Cârciumaru se arată consecvent în a încredinţa managementul Ansamblului Sculptural „Calea Eroilor” unui om de-al locului, bun de pus la rană, dar cu lipsuri lumeşti, de altfel, care îl vor împiedica să îl aşeze pe Brâncuşi, la Târgu Jiu, româneşte în vitrina pe care o merită.

Ovidiu Popescu a fost unul dintre puţinii susţinători locali declaraţi ai lui Radu Varia, în perioada schilodirii metodice a Coloanei Infinite. Prin diferenţă, în acea perioadă, suferind de o boală incurabilă în România, Nicolae Diaconu a refuzat oferta lui Radu Varia de a-i finanţa tratament în străinătate. Nae l-a ales consecvent pe Brâncuşi şi acum nu mai e. Ovidiu Popescu tace şi acum aprobator, când Radu Varia se întoarce la Târgu Jiu, cu aprobare de la Consiliul Local şi de la Cârciumaru, cu expoziţie permanentă în clădirea americană ce va răsări anul viitor lângă Coloana Infinită.
Producător şi realizator al unei emisiuni săptămânale de televiziune pe GORJ TV,  în loc să pună în dezbatere publică Memorandumul semnat de Cârciumaru cu americanii, Ovidiu Popescu difuzează clipuri de pe youtube. De atâta indignare, e mut, nu-şi mai găseşte cuvintele.
Ca să fie sigur că Ovidiu Popescu nu va avea contracadidat, Cârciumaru a publicat anunţul de organizare a concursului în „Gorjeanul” şi „Gazeta Gorjului”, uitând că promisese public că vom avea concurs naţional. Primarul nostru e atât de deraiat încât tratează şi acest concurs ca şi cum ar fi vorba de desemnarea şefului Direcţiei de Combatere a Grindinei. Avem un nou concurs cu câştigător ştiut de toată lumea dinainte. Momentul e mai important decât pare. Cârciumaru nu are datele native şi dobândite să înţeleagă de ce construiesc americanii centru de interpretare a lui Brâncuşi, chiar în umbra Coloanei Infinite. Ovidiu Popescu, însă, înţelege perfect, şi este deja prins în horă, cu sarcini precise. Ovidiu Popescu a tăcut destul despre schilodirea Coloanei Infinite şi despre contractul imbecil semnat de Cârciumaru cu americanii, pentru a se putea califica moral ca şi candidat la postul de manager al Direcţiei Brâncuşi. Ca succesor şi continuator al Teodorei Ciobanu şi al lui Sorin Lory Buliga, este candidatul perfect.
Am scris rândurile de faţă amărât şi uimit de această a doua fractură pe care o constat în evoluţia fostului meu prieten, de acum, Ovidiu Popescu, un om frumos până la un moment dat, când a renunţat să mai fie atent la aparenţe, şi s-a apucat să facă cu convingere şi autoadmiraţie căni şi farfurii cu Brâncuşi, arătoase ca replicile de la Uricani ale Mesei Tăcerii şi Porţii Sărutului.

47 COMENTARII
  • Ovidiu Popescu 08.10.2010 la ora 0:33 am
    Narcis, ma-ntristezi a doua oara...
  • mitrut stanoiu 08.10.2010 la ora 9:59 am
    Care sunt de fapt calitatile necesare unui om pentru un astfel de post ? Calitatile de manager ale unui om trebuie eclipsate de lipsa sa de atitudine de la un moment dat, in nu stiu ce context ? Care este probabilitatea matematica ca un om din afara judetului sa vina aici sa faca acest job greu si foarte greu pe un salariu de bugetar (si asa diminuat cu 25%)? Nu, nu zic ca asta era singura solutie si nu stiu cum si in ce conditii s-a desfasurat acel concurs... Insa personal cred in calitatile de manager ale celui blamat acum de tine. Daca articolul este unul tendentios, ulima fraza e cel putin tendentioasa. Nu te inteleg, jur ! Logica imi e depasita..
  • Narcis DAJU 08.10.2010 la ora 14:51 pm
    @) mitrut stanoiu 1.Nu mă înţelegi aşa cum nici eu nu înţeleg ce e în cutiile alea numite servere, în care îmi găzduieşti tu site-ul ziarului. Dacă vrei să înţelegi trebuie să citeşti asta http://www.gorjnews.ro/slider/carciumaru-a-aprobat-in-secret-o-cladire-in-coasta-coloanei-infinite.html , contractul semnat de Cârciumaru cu World Monuments Fund şi Fundaţia Infinitul din SUA (il voi publica), să coroborezi cu experienţele manageriale anterioare ale lui Ovidiu Popescu, cu discursul său public din ultimii 15 ani, când lui Brâncuşi la Târgu Jiu i s-au întâmplat atâtea nenorociri, cu faptul că acceptă să se înhame la o muncă imposibilă în condiţii imposibile (are salariu mizer, echipa lui Buliga îi este băgată pe gât, de anul viitor Direcţia Brâncuşi se va uni cu Centrul de Interpretare Brâncuşi şi absolut toată activitatea instituţiei va fi monitorizată strict şi avizată de partea americană). Folosesti de două ori cuvântul "tendenţios" cu trimitere la aserţiunile mele. Dacă nu argumentezi, îţi virusez serverele. :) : Ţi-am mai promis! A propos: ai văzut cănile şi farfuriile din magazinul cu sclipiciuri? 2. Precizare foarte importantă: toţi cei care mă cunosc ştiu că nici prin gând nu mi-a trecut vreodată să candidez pentru acel post. Am lucrat 10 ani la stat. Arhisuficient pentru o singură viaţă.
  • mitrut stanoiu 08.10.2010 la ora 15:51 pm
    Tocmai pentru ca-i ataci afacerea / activitatea este o chestiune tendentioasa, indiferent de gradul de calitate al produselor comercializate. Pare un atac de presa sau o chestiune personala..ma rog pana la urma nu-i treaba mea si stii ca nu comentez des dat fiind si gradul de implicare tehnica pe care-l am in dezvoltarea site-ului asta. Sincer: puteai face o stire OK din asta. Insa NU asa scrisa. E parerea mea si-mi asum gradul de subiectivism. Deci pot gresi. Am citit acel articol la care faci referiri si am discutat in privat pe baza lui. Atunci am fost de acord cu tine. PS: Si afacerea mea, a ta sau a oricarei persoane poate fi o treaba cu sclipiciuri pentru unii. Stii cum e... atunci cand incerci sa fii pe placul tuturor.. Gata , ma intorc la cutiile mele numite servere.
  • Narcis DAJU 08.10.2010 la ora 16:09 pm
    @) mitrut stanoiu Înainte să scriu acest articol am avut discuţii ore în şir, în zile diferite, cu fostul meu prieten Ovidiu Popescu, încercând să-i explic în ce s-a băgat, fără ca eu să am vreun interes financiar, doar din prietenie, pentru viaţa lui frumoasă de până atunci - sunt exact cuvintele folosite de mine. Aseară a fost ultima încercare, alte ore de discuţii, după care am scris acel text. De fiecare dată a reacţionat ca adventiştii de ziua a şaptea, dacă înţelegi ce îţi spun, ca ăia care îşi pun bomba în rucsac, intră în zgârie nor şi o detonează. În altă ordine de idei, le recomand tuturor să-şi vâre site-urile în cutiile tale. Best ever in this town.
  • Marius Marian Şolea 08.10.2010 la ora 17:13 pm
    Am să explic de ce s-a ajuns la această nu tristă, ci descumpănitoare situaţie în legătură cu noile puncte de vedere ale lui Ovidiu Popescu, culturale şi administrative... :) Vă voi reda lucrurile aşa cum au fost, fără însă a uita în vreun fel frumoasa noastră relaţie de amiciţie. În compensaţie la ceea ce se întâmplă la Târgu Jiu, promiscua discreţie mediatică, mă voi ocupa de cunoaşterea acestui caz la nivel naţional. Atunci când a fost la Târgu Jiu lansarea albumului Nu-l mai goniţi pe Brâncuşi al lui Florin Chilian am spus nişte lucruri pentru locuitorii acestui oraş, în speranţa că şi morţii mai pot învia câteodată. Şi acum cred că indolenţa şi convieţuirea cu hoţii nu sunt absolute în Gorj. Lui Ovidiu îi spusesem eu de cel puţin un an ceea ce se va încerca la Târgu Jiu, care sunt părţile interesate, ce interese financiare sunt, de unde şi din câte surse sunt banii pentru acel Centru, despre faptul că această construirea a sa aici acoperă o dublă finanţare, justificând, în acelaşi timp, nişte donaţii şi multe alte proiecte mai ample. În toată acţiunea se mizează DOAR pe lipsa de reacţie a locuitorilor oraşului, Ovidiu a fost primul om căruia i-am spus... Probabil nici măcar primarul nu le ştia atunci. Posibil ca Ovidiu să-şi fi propus să folosească informaţia. Dar voi explica pe îndelete totul, dialogurile mele cu el, gândirile şi răzgândirile sale, metodele infantile de a primi eu realitatea care se întâmplă astăzi acolo, dialogul meu cu Florin Cârciumaru pe acest subiect etc., etc. Domnule manager virtual, roagă-l tu pe noul om de cultură al oraşului, cu puncte de vedere specifice, să îţi indice prin copy paste ceea ce este fals din articolul acesta. Nici măcar tendenţiozitatea ultimei fraze, despre care se tot discută, nu este de reţinut pentru că Ovidiu nu face căni cu Brâncuşi, penare şi ghiozdane cu Hannah Montana din convingerea corespondentă noii deveniri culturale, ci le face de nevoie, adaptându-se managerial la deficitul de instrucţie depozitat în clientela sa din oraş. Ceea ce pot eu face pentru a-mi merita mai târziu un mormânt în acel oraş bătut de soartă şi de hoţi mărunţi este să candidez la viitoarele alegeri împotriva acestui primar doar pentru a-l analiza şi pentru a-l cunoaşte oamenii în adevăr, de la studiile sale medii, de scurtă durată, apoi de lungă şi chiar doctorale şi până la prestaţia sa de zi cu zi, metoda banala prin care pare proştilor a fi un primar bun, lucruri pe care le ştiţi, cred, deja... Evident, ţinând cont de realizările pe care le are şi de efortul depus. Vreau doar atât, să folosesc acel timp de antenă pentru a-l arăta oamenilor pe domnul Florin Cârciumaru, aşa cum este, cu tot ce a creat în jurul său. În cel mai rău caz, voi fi arma celui care se va gândi să-i fie contracandidat. Condiţia minimă va fi ca respectivul să aibă cel puţin datele tehnice ale actualului primar, adică îmi voi rezerva dreptul să-mi selectez clientela. La Târgu Jiu, precizarea devine foarte importantă. Spre deosebire de domnul autor, eu încă nu anunţ despărţirea amicală de Ovidiu, în schimb o accept spontan dacă mi se propune, în noile condiţii date, care, repet special pentru Ovidiu, sunt ale deznădejdii. Aşa cum lui Narcis Daju îi ţine Mitruţ pe server acest site, şi mie îmi ţine încă Ovidiu Popescu nişte zeci de saci de cărţi, deci lucrurile ar putea să nu fie definitiv pierdute. Însă mai prieten decât adevărul nu îmi va fi nimeni şi nimic pe lumea asta.
  • Marius Marian Şolea 08.10.2010 la ora 17:35 pm
    Uitasem să fac şi această precizare, chiar şi într-un banal comentariu, spusă şi lui Ovidiu atunci când îmi spunea că se gândeşte el să se ducă la Centru, de data asta cu vreo două luni înainte: cu el, ca prieten bun, aproape fraţi, voi fi cu mult mai aspru decât cu oricare martalog de prin Târgu Jiu, pentru că aşa e şi corect. Exigenţa este cu atât mai accentuată cu cât este cunoaşterea mai bună... Aşa îi ziceam când îi spuneam chiar eu, pe vară, să se ducă la Centru, afirmându-i că-l prefer pe el altora de pe-acolo, glumind şi în acelaşi timp iluzionându-mă, crezând că, spre deosebire de alţii, el ştie cu cine are de-a face. Dar atunci nici măcar nu avea puncte de vedere în această problemă, eu mă gândeam că şi le va construi încet, pe cele corecte, nu că va ataca abrupt problema, fără încă să-şi primească tainul, demnitatea publică şi respectul structurilor politice în funcţie, plus alte ranguri mai subtile, adică să devină propagandist sadea, cerber al gândirii cârciumăreşti despre dezvoltarea oraşului. Sau poate or fi contat uneltirile şi farmecele doamnei Dosia, partea neglijată a unor relaţii contractuale mai vechi. Dar să sperăm că aşa cum doamna, în urma articolelor tale, le-a dat săracilor savarina, aşa le va da şi Ovidiu bogaţilor banana. Aspiraţia ideatică din urmă are în vedere stricta adaptare la situaţia de fapt din acest moment... :) Am să revin cu un material amplu despre efectul de piramidă de la Târgu Jiu.
  • Sf. Petru 08.10.2010 la ora 18:03 pm
    Targujienii au nevoie de un ALTFEL de Targu - Jiu, iar Targu-Jiul are nevoie de un ALTFEL de primar. Cred ca 2012 va aduce un ALTFEL de alegeri locale. toate mojiciile lui Carciumaru si a aolitilor sai se vor cuantifica intr-o insuportabila si de neinlaturat imagine a unui primar murat de ifosele ”americcanilor” si de grandomaniile iliesciene ale lui Radu Varia. Primarul actual va fi un castravete murat, care nici de mancat cu carnati, fireste la 1 Decembrie o mie noua sute toamna, nu va mai fi bun de mancat. Castravete piperat cu hotiile firmelor de casa si cu falimentele firmelor care nu au mai cotizat la ”Cosa Nostra”, castravete gorl si putred pe dinauntru si umplut cu rahat de cea mai buna calitate, castravete usturoiat cu intrigile lui Calinoiu si ale lui Ponta pentru, nu-i asa, un ”Tg-Jiu” mai ”bun”, mai ”semet” si mai ”infloritor” si, ... toate acestea, intru completa uitare a lui Brancusi. Spiritul lui Brancusi va veghea la Poarta Raiului si va pune semnul INTERZIS si semnul OCOLIRE SPRE INFERN, doar PENTRU CARCIUMARU ! Iar noi, targujienii, vom tamaia orasul 7 ani pentru a inlatura duhurile rele din toate carciumile si, in special din Carciuma de langa Stadion!
  • Narcis DAJU 08.10.2010 la ora 18:07 pm
    @) Sf. Petru Sfinte Petre, da-mi un telefon la 0770401045, că după aură nu te recunosc :)
  • Chilian 08.10.2010 la ora 18:23 pm
    E o nebunie aici, chiar omul care a sprijinit lansarea albumului la Tg Jiu.... Prea ieftini romanii astia! Cit de putin sa pretuiasca conditia de om?! iar cativa banuti si nici macar arginti nu sint ci tigaite. Mare pacat.
  • irina fumarel 08.10.2010 la ora 18:49 pm
    sunt de acord cu mitrut. articolul e mult prea personal. iar eu cred in ovidiu popescu, atat ca om, cat si ca manager.
  • cineva 08.10.2010 la ora 19:07 pm
    tocmai am remarcat niste ciudosi...
  • Cation 08.10.2010 la ora 19:41 pm
    Ovidiu Popescu, celebrul actor de la ”Sideral”
  • totcineva 08.10.2010 la ora 20:31 pm
    Nu stiu ce ma faces acred ca, Brancus daca s-ar intoarce din mormant si ar venii manager la acest centru ar fi contestat. Iar sa aduci din alta parte chiar o e o prostie. Asa de prosti ne credeti?Oarein acest judet nu exita oameni capabili? Sau poate voi contestatarii sunteti ceimaibuni? In ceeace priveste atitudinea ta Narcis, nu este una corecta fata chiar si de un fost prieten. poate era mai bine sa nu te bagi. Nu sunt o persoana care il admira pe Popescu chiar imi este antipatic prin felul lui de a fi si asi fi deacord ca nu este potrivit dar din ceea ce se vehiculeaza pe piata cred ca ar trebuii sa-i dam o sansa
  • Narcis DAJU 08.10.2010 la ora 21:47 pm
    @) totcineva Eşti praf. @) Marius Marian Şolea Tu iei în calcul posibilitatea ca Ovidiu să le dea, totuşi, bogaţilor banana, aşa cum Dosia (nu o cunosc; cine e?) le-a dat săracilor savarine, în urma unui articol al meu de săptămâna aceasta. Exclud total, am vorbit şi astăzi cu el şi omul e de acolo, din echipa lui Cârciumaru. Apoi, din moment ce, ca manager media, în ultimul cincinal nici nu le-a arătat bogaţilor banana, de unde să le-o dea?
  • Ovidiu Popescu 09.10.2010 la ora 0:36 am
    Multumesc, Marius! Putem discuta si fara sa ne exhibam... Am incercat azi, pentru ultima data, sa-i explic lui Narcis - absolut direct! - ca pot exista si alte cai... Cu argumente si dovezi... Probabil ca lipsa mea de exercitiu din ultima perioada in ceea ce priveste comunicarea cu publicul m-a facut sa nu fiu destul de convingator... Dincolo de orice speculatii si turnatorii regretabile, rangurile subtile la care faci trimitere sunt oneste si in totala discordanta, atat cu aspectul local, cat si cu cel de peste ocean. Insa, continuu sa ma bazez - inclusiv in ceea ce-l priveste pe Brancusi - pe aceasta subtilitate (la care chiar Narcis a facut un apel public si disperat!). Si, minune, chiar se intrevad solutii! Pot sa revin cu reteta de preparare in cazul in care voi observa un minim de interes... Marius, am scris acestea cu cele mai bune intentii, crezand in potentialul tau (si al lui Chilian) de a putea opera. nu (!) ar fi bine pentru acest sat sa se piarda de tot randuiala... Cat despre parerea de rau pentru tipatul surd al celui infamat, pot spune ca si ea si tipatul sunt la fel de omenesti, dar nu-si mai au rostul in impresia celui care opereaza. cu (!) multa consideratie si urari de sanatate.
  • Narcis DAJU 09.10.2010 la ora 8:35 am
    @) Ovidiu Popescu Spui că "nu (!) ar fi bine pentru acest sat sa se piarda de tot randuiala… ". Exact asta este problema. La felul în care ţi-ai negociat şi ai obţinut postul n-ai făcut decât să conservi rânduiala cârciumărească. Spui că mi-ai prezentat argumente şi dovezi. Pe scurt: după ce am încercat să-i explic primarului că a semnat cu americanii nişte nebunii inadmisibile, subordonaţii săi s-au scuzat învinovăţind - cât jeg!!! - traducătoarea! Cu aceeaşi diversiune de grupa mică ai venit şi tu la mine, susţinând zile în şir că s-a făcut greşit traducerea din engleză în română. Argumente şi dovezi tot eu am adus la ultima discuţie, ieri. Tu ai venit cu un manual cu paşii ce ar trebui urmaţi pentru înscrierea Ansamblului în patrimoniul UNESCO şi cu ipoteza că, dacă reuşeşte chestia asta, planurile americanilor din clădirea de lângă Coloană sar în aer. E o iniţiativă extraordinară, dar până la finalizarea ei americanii vor fi prins cheag lângă Coloană, cu contracte perverse - trădări de ţară în clar - agreate de echipa de habarnişti a lui Cârciumaru şi parafate de sinistrul nostru primar. Ovidiu, ce altă dovadă vrei că te doare într-un loc tare de Brâncuşi din moment ce singur ai recunoscut că nici măcar nu ai citit Memorandumul semnat de Cârciumaru cu americanii, acel text fiind cheia nodală a tot ceea ce va suferi Brâncuşi în anii următori?
  • Marius Marian Şolea 09.10.2010 la ora 10:10 am
    Care sunt "turnatoriile regretabile" despre care vorbesti in comentariul tau, cum ca le-as fi facut eu in aceste comentarii?! Sensul de final al comentariului tau, un lung citat dintr-un poem al meu (precizare pentru necunoscatori) este absolut neadaptat, ca amicitie mai ales :), asa cum au fost cel putin patru atitudini ale tale fata de mine in legatura cu acest subiect, lucru care nu se intamplase absolut niciodata si nici de care nu te credeam in stare, la modul cel mai serios. Insa parca esti de la o vreme teleghidat, obsedat, bolnav de ce AR TREBUI SA SE FACA PRIN TINE LA TARGU JIU... Oameni pe care ii dispretuiai profund au devenit acum echipa ta, lucruri de care iti era scarba, pe care insa le mai faceai din cand in cand din pricina obligatiilor sociale carora nu le faceai altfel fata, acum ti-au devenit obsedante aspiratii. Niciodata nu am avut fata de tine decat cele mai apropiate afecte, lucru care mie nu mi-e atat de la indemana... Asta e, ne vom lupta, viata asta mizerabila din Romania, a carei mizerie tu o produci deja, m-a invatat multe. Parca mi-as sfasia din inima aceasta atitudine. Desi iti spuneam ca asa se va intampla si ca atunci cand e vorba de bani tu devii maniac, nu credeam pana la capat... Asta e, te vei face de râs, vei spori ridicolul acelor imposturi. Mă tot cheamă nişte laşi de pe-acolo să vin la concursul acela penibil, să nu mă chemi şi tu doar pentru a fi concursul corect :), există riscul să mă înfrângi cultural şi în probleme de administraţie publică... Pe bune şi nu pentru că aşa l-a învăţat Dosia pe patronul ei spiritual, doctor în ştiinţă. Ca să te accepte în rândul lor, trebuie să te regăseşti chiar şi ştiinţific în noile tale modele.
  • totcineva 09.10.2010 la ora 10:53 am
    ce faceti bai va scoateti ochii intre voi?
  • Narcis DAJU 09.10.2010 la ora 13:52 pm
    @) Marius Marian Şolea Insist: cine este Dosia? @) totcineva Nu ştiu alţii cum sunt, dar cel puţin eu am pretenţia să mi te adresezi cu Domnule băi.
  • Ovidiu Popescu 09.10.2010 la ora 16:06 pm
    Narcis, bati campii... Hai, ca n-are rost...
  • Narcis DAJU 09.10.2010 la ora 16:25 pm
    @) Ovidiu Popescu Aşa cum a cerut şi Marius Marian Şolea, aştept şi eu cu copy - paste să indici aserţiunile mele greşite. Şi tu, şi Cârciumaru, şi Buliga, şi Dosia (nu ştiu cine e, dar îmi place cum sună!) şi toţi cei de anvergura voastră, înnăscută sau dobândită, trebuie să pricepeţi că ajunge cât s-a urinat pe Brâncuşi la Târgu Jiu. De aia are rost tot scandalul care nici nu a început.
  • Ovidiu Popescu 09.10.2010 la ora 19:13 pm
    Sunt de acord cu tine! De aceea, eu (!) mi-am propus altceva... Si cu asta am incheiat discutia! Lui Marius i-am raspuns in privat ;)
  • Marius Marian Şolea 09.10.2010 la ora 19:27 pm
    Nu mai stiu de inseamna "privat" pentru Ovi. La mine nu ajunse raspunsul despre care vorbeste, neavand loc nici un fel de discutie, inainte, dupa aceste comentarii sau intre timp, altele decat cele academic-electronice de aici. E vorba de un mail, evident, secret. S-ar putea crede ca am primit raspunsul si am fost de acord cu el si astfel onoratii cititori de aici sa se simta tradati... :)
  • Narcis DAJU 09.10.2010 la ora 19:53 pm
    În lipsa oricărui argument valid, Ovidiu anunţă că a încheiat discuţia, deşi el, singur, nu poate decide sfârşitul unui dialog. În ceea ce mă priveşte, reacţia lui se rezumă la "baţi câmpii", tipic pentru staff-ul cârciumarului, cu care deja se confundă. Ar fi putut invoca măcar pixelul albastru sau fanta de lumină... :)
  • irina fumarel 10.10.2010 la ora 0:38 am
    ..asta e deja tiganie. urat, foarte urat.
  • George 10.10.2010 la ora 10:57 am
    @ MM Solea: ce este asa compromitator in memorandumul semnat de primarie cu americanii? Poate ar trebui sa stim si noi, cetatenii de rand. @ Narcis: Ovidiu Popescu este acelasi care acum nici doi ani de zile facea campanie anti-Carciumaru si scotea banuti buni de pe urma colaborarilor cu Mantog et co. in campania electorala. Acum s-a intors la 180 de grade; pana la urma, el cu cine e?
  • Narcis DAJU 10.10.2010 la ora 11:16 am
    Pentru George şi pentru toţi cei cărora le pasă, citiţi aici, în numărul doi al Ziarului de investigaţii GORJNEWS, paginile 4 - 5 (răsfoiţi cu click): https://www.gorjnews.ro/wp-content/plugins/page-flip-image-gallery/popup.php?book_id=2 . Zilele viitoare voi publica textul integral al Memorandumului.
  • Eugen 10.10.2010 la ora 11:41 am
    Eu nu il cunosc pe d-l Ovidiu Popescu. Nu mai stiu nici realitatile locale, de ceva vreme activez prin mareata Capitala. In schimb il cunosc pe Narcis si sunt convins ca in momentul in care schimbarea in bine va aparea tot ce s-a scris aici va fi doar un incident neplacut, doar un start ratat in lunga cursa pentru repunerea in drepturi a lui Brancusi.
  • Narcis DAJU 10.10.2010 la ora 11:52 am
    Pentru o vizibilitate crescută, am pus textul meu din 16 septembrie a.c. şi pe site, aici: http://www.gorjnews.ro/slider/inca-o-flegma-intre-ochii-lui-brancusi-dinspre-primaria-targu-jiu.html
  • justitiarul 10.10.2010 la ora 13:04 pm
    ptr irina fumarel:nu este tiganie,este firescul ideilor oamenilor,diferiti ca mentalitate.imi plac nespus de mult polemicile,ptr ca scot la iveala adevarul despre caracterul omului.sunt oameni ,dar putini incoruptibili,mai multi sunt cei coruptibili,avantajele materiale,spunandu-si cuvantul.moralitatea este usor invinsa de acest fapt.oricum,carciumaru,s-a dovedit un personaj corupt,rau voitor,in detrimentul cetatenilor acestui oras.nu a rezolvat nimanui la timp si corect nimc din ce i-a fost adus la cunostinta.ptr multi oameni carora le-am auzit parerea ,acesta este un MIZERABIL.cardasiile sau slugarniciile pe langa acesta sunt cea mai proasta carte de vizita ptr. oricine i-ar fi apropiat sau l-ar idolatriza.este parearea mea dar si a majoritatii care nu si-au dat ghes la sarmalele,fasolea si alte pomeni oferite de acest personaj,transformat peste noapte din director comuist,in primar capitalist.
  • Marius Marian Şolea 10.10.2010 la ora 14:52 pm
    Nu e in lumea asta un om cu care in timp sa fi avut o mai buna relatie de prietenie, fara vreo cearta vreodata, suntem ca fratii de sange, insa pentru adevar si pentru mizeriile pe care le vor unii acolo doar pentru ca sunt corupti, nici macar prosti, nu voi avea mila. Acel Ansamblu este al meu, asa cum e al vostru, eu inteleg si traiesc sensul pentru care Brancusi, alungat de aici, a venit totusi sa ne daruiasca acele minuni despre care noi nici macar nu avem nevoie. Multi dintre noi le stim acolo, in sensurile lor romanesti si crestin ortodoxe, si asta este de ajuns, linistitor in uriasul complex romanesc. Brancusi e identitatea mea. Ovidiu doar optiunea. Lupta impotriva lui va fi foarte trista, dar necesara. Spre deosebire de piticaniile care au pus la cale aceasta noua mizerie, Ovidiu are puterea replierii, a intelesului si conditiei de a nu se supune total zonei promiscue care il gireaza acum. Ma voi lupta cu toti de acolo, chiar daca ar trebui sa raman definitiv singur. Nicolae Diaconu si Marin Sorescu au primit in acelasi moment bolile de care au murit, ambii au fost schimbati de chiar prietenii lor politici doar pentru ca la Targu Jiu sa se dea Columna jos. Voi nu intelegeti de ce, explicarea lor, George, ia pagini intregi, luni si ani de instructie. Toti nemernicii se bazeaza pe lipsa si pe lasitatea voastra, justificata mereu in responsabilitatea fata de propriul confort personal sau al celor de langa voi. Ok, inteleg si asta... La Targu Jiu lucrurile nu se pot intelege decat prin circ, circul e conditia spirituala a gorjeanului, dorinta lui continuă de spectacol. Voi aduce circul la Targu Jiu, pentru deconectare, in rest va fi lupta darza, asumata si argumentata de jertfa lui Brancusi acolo, de jertfa lui Nicolae Diaconu, NUMAI lui i se datoreaza faptul ca acum Columna e in Targu Jiu, in starea ei originala. Pentru Narcis: Tot insisti cu identitatea doamnei Dosia, precum un barbat nesigur pe argumentele sale. Doamna Dosia este doamna care si-a facut antebratul ala carand oalele din cantina saracilor si care, cand se enerveaza de aiurea pe cineva, devine si mai urata, si mai proasta, incat numai Ovidiu, specializat in comunicarea de la diferite distante, o face si pe ea sa se mai simta femeie intre oamenii de cultura. Pai ori suntem brancusiologi, ori nu mai suntem...
  • Narcis DAJU 10.10.2010 la ora 15:18 pm
    @) Marius Marian Şolea Mulţumesc, acum ştiu. Prima dată am întâlnit-o pe Dosia în scrierile lui Nicolae Diaconu, drept chintesenţă a imposturii. Tragic e că nu s-a schimbat deloc între timp şi că nemerniciile ale căror victimă este Brâncuşi se ţin lanţ la Târgu Jiu, ele începând, din datele mele, în 1938, când a plecat amărât la Paris refuzând să participe la inaugurarea Coloanei Infinite. Barbu Brezianu, brâncuşiologul de partid şi de stat, apt, ca şi Ovidiu, de orice compromis pentru preţul corect, a realizat un tâmp colaj fotografic, inclus în lucrarea "Brâncuşi în România", punându-l pe sculptor alături de mulţimea prezentă la inaugurare.
  • puşcau 11.10.2010 la ora 0:08 am
    Analizândi-i puţin personalitatea şi "succesurile", Ovidiu Popescu nu este cel mai potrivit, cu atat mai puţin Solea, care are probleme de alt ordin... Mi se pare ca "cearta" asta a lor este amical-trucată - adică o capcană în care sa cada naivii... Au învăţat ei ceva TEHNICI DE MANIPULARE, dar încă nu sunt maeştri, mai au de învăţat... Speram ca Primarul nu doarme şi ştie totul...şi vede cu trei mişcări înainte... Asa ca băieţi, vedeti-vă de treabă, Brâncuşi nu are nevoie nici de pupincurişti nici de aventurieri, nici de aflători în treabă pe aleile parcului... Si de ţinut minte: Oricâtă barbă ţi-ai lăsa, Bibicule, tot nu scapi de ...rivoluţionari! Ai început şi vei sfârşi în ridicol.
  • constantinopop 11.10.2010 la ora 20:16 pm
    ovidiu popescu e un pericol pt functia pe care o urmareste laudandu-se ca treaba e aranjata de niste masoni inchipuiti de-ai lui care au batut palma cu circiumaru sa nu se certe cu solea cu care venise la pestisani noaptea sa fure casa lui brancusi.popescu a candidat pt consilier municipal cand era dir la r tg jiu si nu a luat 100 voturi va dati seama cum il apreciaza oamenii.si ce sa caute un subinginer fara servici acolo? pai buliga e parfum pe langa eliar dra fumarel il apreciaza la ordinul sefului ei contoloru care e in asa zisa gasca de cei care mint ca ar fi si ei masoni.baiatu vrea sa faca bai de buzunar cu complicitatea lui circiumaru din sacul publiccum a facut la radio bagat in faliment si scos in suturi
  • Narcis DAJU 12.10.2010 la ora 11:29 am
    După ce singurele contraargumente aduse aici de Ovidiu Popescu la cele prezentate de mine şi Marius Marian Şolea au fost "baţi câmpii" şi "n-are rost", viitorul Buliga insistă, precizând inclusiv că mă va distruge dacă nu mă supun dorinţei lui, să-i public un comentariu trimis aseară în care cataloghează directorul unei alte publicaţii locale, la fel, fără niciun argument, drept psihopat, rangă de beat, retardat, laş, cretin, papagal, iarăşi idiot, pentru ca în final să anunţe, tot dumnealui, că îi este silă. Ca editor al GORJNEWS, nu am vreme să mă plimb prin săli de judecată, de aceea, firesc, nu am publicat comentariul respectiv. Ovidiu Popescu se simte cenzurat şi ameninţă că mă va distruge. Încă o dată, nu pot publica comentariul pentru că nimeni nu va putea face în faţa judecătorului proba verităţii, cum că acel director de publicaţie are toate calităţile enunţate de viitorul Buliga. Regret foarte mult că am încercat să-l lămuresc, ca fost prieten, pe Ovidiu Popescu, că locul lui nu e în echipa cârciumarului şi în fruntea proiectului american de dezrădăcinare a lui Brâncuşi. Ovidiu Popescu se va aduna cu cei care-i seamănă.
  • anonim 12.10.2010 la ora 12:21 pm
    http://www.youtube.com/watch?v=0lSQEIgrLCs
  • puşcau 12.10.2010 la ora 13:06 pm
    bravo, dle Daju, i-ai mirosit pe doritorii de sinecuri, care sunt efectiv niste nulitati de la cap la picioare e atata mizerie in caracterul lor incat iti vine greata numai pronuntandu-le numele jegosi si haimanale cum le stie toata lumea e de preferat un functionar corect, de buna credinta, acestor inchipuiti domnule redactor, fii vigilent cu acesti netrebnici care il imbrobodesc pe Carciumaru cu tot felul de masonerii LUI CARCIUMARU II LIPSESC CONSILIERII PERSONALI! as vrea acest lucru sa i se transmita dlui Primar RAMONA EVULESCU, esti obligata sa-l pui in garda pe Primar in legatura cu intentiile oculte si mizerabile ale mojiciei masonice
  • justitiarul 12.10.2010 la ora 15:10 pm
    cum sa pui in garda,domnule,pe cineva care nu se vrea pus in garda.slugoii doar vor executa ordine.carciumaru nu va renunta in veci la smecheriile facute de acoliti,din care se va imfrupta si el.
  • Victor Banta 12.10.2010 la ora 21:31 pm
    Cel mai bun pentru o astfel de functie ar fi maestrul MIHAI TOPESCU. Are recunoastere internationala, este inteligent, are viziune de ansamblu si are foarte mult bun simt, ceea ce le lipseste multora in ziua de azi! Dar pacat ca este neluat in seama de autoritatile locale, poate e chiar tratat cu dispret de unii dintre ei...
  • Nicu State 12.10.2010 la ora 23:38 pm
    Un bun ''manager'' trebuie sa cunoasca obligatoriu domeniul'' manageriat.'' Daca esti un bun manager poti sa manageriezi orice domeniu daca si numai daca oamenii care-i conduci sunt pregatiti pentru acel domeniu. In concluzie daca tot o sa fie Ovidiu Popescu manager, obligatoriu adjunct sa fie Marius Solea. Nu stiu daca Marius o sa fie de acord cu asta dar ar fi un castig pentru toti, pentru Ovidiu ca are un adevarat om de cultura si pentru Marius castigul va fi ''prietenul adevarat,fratele de sange'' cum spunea mai sus.
  • marian 13.10.2010 la ora 10:47 am
    Dincolo de fratii de sange, de discutii personale si "dezbateri", situatia este in felul urmator: avem un primar agramat (ezact, etc), absolut habarnist in ce priveste treaba cu arta, cu brancusi, mai mult si mai trist, ii este indiferent ce se intampla cu aceasta nemeritata mostenire care este ansamblul operelor brancusiene, prioritatea acestui primar este sa puna, apoi sa taie asfaltul ca sa inlocuiasca conducte. Pe bani multi si publici. Si nu numai. Apoi trebuie sa "se spele pe maini", cumva, de aceasta responsabilitate pe care o are fata de noi, cei care locuim in tg jiu, aceea de a avea grija de brancusi. Si intelegi la ce ma refer, nu dezvolt. Alege sa dea aceasta responsabilitate pe mana unui nene, ca altfel nu pot sa-i spun, care se revendica om de cultura, manager stralucit, etc. In realitate, nu are a face nici cu postura de om de cultura, nimic nu il recomanda pentru asta, nici cu cea de manager - calitate pe care a avut-o in radio, etc si a dat un mare rateu. Incompetent, asadar. Si, la fel ca primarul, habarnist. Tristetea cea mare este ca nu putem face nimic, dar absolut nimic, pentru a impiedica "bunul mers" al lucrurilor in primaria tg jiu, in inregimentarea acestui ovidiu popescu in armata de profanatori ai memoriei lui c-tin brancusi. Tot toapele, semidoctii, smenarii, oportunistii vor trimfa. Si nu este un strigat de deznadejde, ci este o stricta tusare a realitatii. Din pacate.
  • impaciuitoarea 13.10.2010 la ora 11:00 am
    In timp ce voi, dragilor, va certati... d-na Emilia Dragotoiu Nanu, o "eminenta cenusie" a culturii locale s-ar putea sa-si faca intrarea in brancusologia mult hulita. V-ati gandit la varianta cu pricina? D-le Daju, ascute-ti tastele, s-ar putea sa ai nevoie... sau vei dori sa fii diplomat cu doamnele... Btw, chiar nu stiai cine-i doamna Dosia? Aveai nevoie de atatea indicii legate de savarine si oale destinate saracilor? Se vede treaba ca cei 10 ani petrecuti "la stat" n-au fost suficienti, asa cum pretinzi!
  • Jazler 16.10.2010 la ora 9:36 am
    Un mare ***** , pus in fruntea unei institutii si asa inexistenta pt gorjeni....rulare placuta pe "iutub" pt popescu ......
  • Bibicu oval 16.10.2010 la ora 14:12 pm
    Dle Ovidiu Popescu, cum ai nimerit tu, dle in mijlocul scandalului Brancusi? esti tu pregatit de asa ceva? Ce te indreptateste pe tine, biet subinginer, sa ridici asa ambitie? Succesurile si troaca pdl-ista in care te balacesti de ani? Uita-te in oglinda si citeste ce e in tine, cu mare severitate! vei gasi un individ de cea mai joasa speta, un bovarism de cocota tv... Tu esti Bibicule?
  • Pestiseanu 19.10.2010 la ora 14:18 pm
    Brancusi trebuie scos din gheara Mafiei locale Tot ce a fost si se intrevede nu este decit o insulta grosolana la adresa lui prosti v-am lasat si sarlatani ati ajuns!
  • cucu 22.10.2010 la ora 13:55 pm
    Narcis nu uita ca esti singurul fara interese in "problema" Brancusi! Sunt de acord ca Ovidiu Popescu nu are calitatile necesare pentru acest post (no offense!) şi nici tăria de caracter de a se analiza la rece in aceasta problema. De aici si toate aceste dispute. Sa nu uitam totusi ca primarul este centrul de interes in aceasta problema. Pe Brancusi nu-l face Carciumaru, Buliga, Popescu, Ciobanu sau conciliul cultural al primariei al lui peste prajit care tace si nici macar nu face. Adevarata problema este faptul ca suntem infinit mai mici decat si-ar fi inchipuit Brancusi cand a fost de acord ca operele lui sa vegheze Targu-Jiul.
Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *