Gorjul, prin ochii presei – joi, 27 august
Gorjul, prin ochii presei – joi, 27 august
Altele27 august 2009
  • Ion CalinoiuDeşi, în aceste zile, Ion Călinoiu ar fi trebuit să taie panglica la finalizarea tronsonului dintre Rovinari – Târgu Jiu – Bumbeşti Jiu, contractul cu firma ungurească desemnată acum doi ani să execute lucrările expirând la 24 august a.c.,  specialiştii din ţara vecină şi-au luat de mult tălpăşiţa, drumul este varză şi autorităţile  în stand by. Sursa: Pandurul
  • Potrivit Ediţiei Speciale de Oltenia, Călin Lemnaru doreşte să concesioneze o parte din Insuliţa de pe Jiu, pentru a o transforma în zonă de agrement. Complementar, Consiliul Local a aprobat derularea unei investiţii în valoare de 15 miliarde lei vechi pentru amenajări similare, teoretic  în restul Insuliţei. Cum îşi vor împărţi insuliţa, cheltuielile şi profitul Călin Lemnaru şi Primăria Târgu Jiu este ambiguu şi, conform obiceiurilor locului, riscă să  rămână neclar.
  • Din Gorj Domino aflăm că Marian Motocu, directorul de producţie de la Complexul Energetic Tuceni, a iniţiat demersuri pe lângă Agenţia Naţională de Reglementare în domeniul Energetic pentru ca aşa-numiţii „băieţi deştepţi” care cumpără energie de la complex să poată plăti contravaloarea acesteia cu cărbune.Totul, în detrimentul SNLO, ce ar urma să livreze o cantitate de cărbune mult diminuată.
  • Eugen Tunaru, directorul general al Complexului Energetic Turceni, a dispus demararea unei anchete interne pentru a se stabili dacă autovehiculele unităţii au fost folosite în campania electorală, la Turburea. Amănunte în Impact în Gorj , Gorjeanul, Gorj Domino, Gazeta de Sud şi pe Radio Târgu Jiu.
  • Pandurul şi Impact în Gorj relatează că după ce, la 18 august a.c., preşedintele Traian Băsescu enumera Universitatea Constantin Brâncuşi printre instituţiile de învăţământ superior de stat angrenate în scandalul „falsului în doctorate şi masterate”, rectorul Adrian Gorun aşteaptă în aceste zile, în scris, poziţia oficială a administraţiei prezidenţiale.
  • Din totalul de 734 de unităţi şcolare existente în Gorj, cu câteva zile înainte de debutul noului an şcolar 344 sunt neautorizate. Amănunte în Impact în Gorj.
4 COMENTARII
  • Fiul Gorjului 27.08.2009 la ora 9:29 am
    Numai poze cu ******* ne pui ?
  • Manuel Bumbescu 27.08.2009 la ora 12:24 pm
    Am nefericita calitate de a face in fiecare zi acest traseu cu masina personala (Bumbesti Jiu - Tg.Jiu - Rovinari si retur) si nu ma deprima atat starea deplorabila a drumului cat indolenta si nesimitirea care rezulta in urma analizei lucrarilor efectuate pe acest tronson de drum. Se poate folosi aici o expresie underground ce caracterizeaza din plin ceea ce se vede pe teren si anume ca lucrarile sunt facute "la misto". Sa analizam cazul podurilor de pe acest traseu, care sunt practicabile pentru circulatia rutiera doar pe o banda, lucrarile la aceste poduri fiind incepute si neterminate parca la modul tendentios de a incurca circulatia. Podul de pe Jiu de la Vart a fost decopertat pe o banda pana la nivelul placilor de beton si lasat apoi de izbeliste, acesta degradandu-se vizibil pe zi ce trece, parerea mea fiind ca nu peste mult timp va deveni impracticabil, putandu-se observa usor cum se inclina din ce in ce mai mult spre Jiu partea pe care se circula, si cum se departeaza placile de beton pe partea decopertata. Podul de la viaduct, de langa E.M. Rovinari este practic terminat, fiind nevoie de a mai turna doar un ultim nivel de egalizare si sta asa de cateva luni, circulatie fiind intrerupta. Pe ambele poduri se circula dezastruos, nervii oamenilor cedand in fata unor astfel de anomalii. Aproape tot acest tronson are sapaturi abrupte pe margine, aceste margini fiind delimitate cu placi metalice de semnalizare plantate pe drum, micsorand astfel si din banda cea veche care deja era ingusta, iar ei aveau rolul de a mari aceste benzi de circulatie, nu de a mai micsora din ele de cateva luni bune prin lucrarile lor efectuate haotic, incepute peste tot, parca ar fi o diversiune la adresa celor care tranziteaza acest tronson de drum. Solutia normala ar fi fost sa lucreze pe portiuni mai mici de drum pana la finalizare, nu sa deranjeze circulatia pe zeci de km. Nu stim care este „secretul” unei astfel de abordari a acestor lucrari, dar noi cei multi care ne enervam in fiecare zi pe aici avem teoriile noastre cum e si firesc, omul trebuie sa isi justifice cumva fie si pentru sine ceea ce se intampla in jurul sau. Una din ipoteze ar fi aceea ca lucrarea a fost acordata in modul cel mai firesc in Romania, adica contra unui „comision”, unei firme unguresti incompetente, care lucreaza in subantrepriza cu firme romanesti, profitul mergand la ei in tara, iar la modul in care se „lucreaza” ai putea crede ca e de-a dreptul sabotaj si antipatia istorica intre romani si unguri se materializeaza aici, in lucrarea aceasta abordata in bataie de joc. Asa vorbeste lumea la nervi, facem si noi tot felul de ipoteze si comentarii, adevarul fiind undeva la mijloc, dar nu se stie daca ne va fi prezentat vreodata noua, oamenilor de rand. Si tot noi, oamenii de rand nu intelegem un lucru: de ce nu se poate face nimic ? Autoritatile judetene chiar nu au nici o competenta in acest caz? E un drum european, sunt convins ca si ei, cei care au puterea de decizie la nivel judetean il tranziteaza, chiar nu ii „deranjeaza” ? sau timpul pierdut de ei pe acest drum e platit din banii publici ? Puterea e la ei. Doar ei pot face ceva. Nici nu va imaginati cata furie pot dezvolta astfel de anomalii. Asadar, va rugam ceva. Domnilor politicieni, mai ganditi-va si la cei multi ! Atat am avut de spus deocamdata si ma rog la Dumnezeu sa lumineze mintile conducatorilor nostri.
  • Turceanu 27.08.2009 la ora 13:41 pm
    Referitor la ancheta de la Turceni, demarata de un Tunaru lipsit de orientare, sigur se va stabili ca nicio masina a complexului nu a participat la actiunile electorale de la Turburea, ca liderii portocalii au fost cu masinile "personale", "in trecere", prin Turburea. Ca (nu) au fost trimisi de liderul de sindicat Iovan. Ei, pur si simplu, iesisera la iarba verde. Sa pasca...
  • flower 27.08.2009 la ora 14:27 pm
    Doar 344 de scoli sunt neautorizate?! Stam bine. Mai e timp. Vara asta e de vina. Ne-a luat prin surprindere. S-a terminat prea repede. PS: Cate cadre didactice sunt "autorizate"?
Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *