Twitter pentru comunicare. Twitter şi pentru afaceri
Twitter pentru comunicare. Twitter şi pentru afaceri
Investigatii23 ianuarie 2010

Indiferent de natura reţelei sociale (de socializare) de care discutăm, aceasta poate fi definită ca o aplicaţie ce există, ajută şi care se dezvoltă datorită interacţiunii utilizatorilor, care de cele mai multe ori, împărtăşesc aceleaşi interese sau care provin din aceleaşi medii culturale sau zone geografice.

twitterbird

Ce pot face în reţelele sociale ?
– pot trimite mesaje online / offline prietenilor din lista mea
– prietenii prietenilor mei devin astfel prietenii mei (de aici şi ideea de reţea) şi posibilitatea de a cunoaşte noi persoane pe diverse criterii: sex, ocupaţie, vârstă, localizare etc
– sharing de fişiere text sau multimedia (vezi termenul de social bookmarks)
– îmi pot promova gratuit serviciile şi produsele, potenţialii mei clienţi fiind conectaţi în timp reali la ultimele noutăţi legate de acestea
Reţele precum Facebook, Twitter, Hi5, Linkedin sau Youtube sunt acum abecedarul culturii web.
Mai zilele trecute am găsit pe web o excelentă prezentare video despre strategiile de comunicare şi marketing prin intermediul reţelelor de sociale. Câteva exemple concrete asupra creşterii cifrei de afaceri pentru mai multe companii cunoscute după ce acest mod de promovare a fost luat în calcul…

[youtube]ypmfs3z8esI[/youtube]

Având în vedere faptul că în 2009 cuvântul „Twitter” a fost „decretat” ca fiind cel mai folosit la nivel global putem estima cu uşurinţă rolul avut de aceste fenomene specifice secolului 21 pentru societatea noastră.
Ce este Twitter?
Twitter este o reţea socială (scrierea mesajelor scurte de 140 de caractere) care îţi permite să trimiţi update-uri despre activitatea ta către reţeaua de prieteni. Aceste update-uri sunt postate pe pagină proprie, şi ajung la cei care te „urmaresc” (followers)

Cum îmi fac cont de Twitter ?

Crearea unui cont se poate face gratuit prin accesarea  www.twitter.com şi introducerea a câtorva date (nume, adresă, user, etc) (tot in acest mod poti urmari pe Twitter si activitatea gorjNews la adresa: http://twitter.com/gorjnews )
Twitter este caracterizat ca fiind un lanţ trofic al informaţiei în care utilizatorii duc o viaţă activă şi care au ceva de spus în timp real. „Ciripeala” sistemului înseamnă simplitate, eficientă, promovare şi mai ales..gratuitate ! Mulţi caracterizează Twitter-ul că fiind un spaţiu al serviciilor (găseşti ce vrei când ai nevoie de sfatul unui expert sau de o informaţie foarte exactă). Este folosit ca messager instant sau flux de date de tip RSS.
Aţi văzut deja că brandurile de top ştiu pentru ce sunt pe Twitter (conştienţi fiind că sunt de cele mai multe ori lideri de opinie pe segmentul lor).
Mitrut Stanoiu | www.atlabs.ro

    Adaugă un comentariu

    Adresa ta de email nu va fi publicată.